2012-11-18
 07:43:18

Väcka tuppen!

Ja,imorse var det vi som fick väcka tuppen..Hela barnaskaran var uppe 05.55,det borde ta mig sjutton var en olaglig tid att kliva upp!
Pappan i huset får sova,jag fick sova igår :)
igår hände inte mycket.Barnen var iväg & lekte med vänner,vi målade klart sista vitrinskåpet & brödburken.
Så fint det blev!!
Lagade sjömansbiff till Middag,en ny favorit härhemma & lördags godis mys!
 
Idag ska vi ordna med saker som skall ner till källaren,och hämta upp resväskan,killarna ska åka cross & Farmor kommer över för lite planering inför resan..Jag vill förbi centrum & handla band till vimplarna jag sydde klart igår..
Helst skulle jag vilja till Panduro & köpa tyger,hittade mönster för att sy lapptäcke & det är något jag är riktigt sugen på att göra.
Min nya "terapi" att sy...:)
I veckan står en hel del på görolistan,ska tvätta sofföverdragen,storstäda,laga ett par matlådor till veckan vi är borta för att avlasta Farmor lite & inom apoteket & handla de vi behöver...Sen är det de vanliga,läxor,städ,matlagning & de allra viktigaste Barnen <3
Till helgen innan vi åker,ska vi på bio med barnen & lite annat kul...
 
Nu kurrar allas magar..Koka ägg & nybakt bröd...Helgfrukostar är så gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: