2012-11-10
 08:16:37

Tidig Lördagsmorgon

God Morgon! :)
Mini klev upp strax efter två inatt,och ville sedan inte sova mer & för en gångs skull tog jag det tidiga passet.Hon somnade om vid 5 och sov en timme tills nästa fröken klev upp & sedan kom dom en efter en ;-)
Alla är vakna förutom A,han förtjänar verkligen en lång sovmorgon,så vi låter honom sova.
 
Barnen leker på rummen & jag förbereder frukost,helgfrukostar är det bästa jag vet!
 
Igår började jag sy på Fröken J`s hissgardin,sedan vart barnen en aning för odrägliga när de inte fick min fulla uppmärksamhet så jag fick avbryta men vad gör det.Jag fortsätter idag istället kanske.
De regnar & är kallt ute,så ett biobesök idag är nog inte helt fel.
Så får killarna åka cross imorgon istället.
Och detta kommer det skrivas om ända tills vi åker,men idag är det bara 16 dagar kvar.
Jag undrar dock vart paketet med vår beställning är?
Vi beställde nya klänningar,bikini & shorts & ett par sneakers..Och den leveransen bör komma innan vi åker,annars får jag gå i bikini ständigt där,eller ja nästan.har ett par shorts men dåligt om klänningar!
 
Nu är brödet snart klart i ugnen!
 Idag är jag tacksam för:
*Att vi har en helg tillsammans
* Att det är 16 dagar kvar tills vi åker
*Min fina familj & att vi är friska
 
Ha en fantastisk Lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: