2012-11-12
 08:56:43

Måndag = Nystart?

Inte vet jag om det är såsom rubriken lyder,men ibland kan man nog se det så tror jag :)
Jag ägnar min måndag åt tvättberget Mount Everest! ;) Renbäddade alla sängar & morgonrockar,plädarna & kuddfodralen..Så jag har att göra..Just såna här gånger önskar man att man hade dubbla tvättmaskiner&torktumlare,vad fort det hade gått då!
En liten paus ska jag ta,ska iväg till Frisören & göra en värmeinpackning...
Håret mitt tog tydligen också stryk när jag blev sjuk,torrt & frissigt men har jobbat med hårinpackningar hemma nu ett bra tag & ska göra denna behandling ett par gånger,lär behövas innan maldiverna också annars lär väl inte jag ha något hår kvar när vi kommer hem ;)
 
Helgen gick i en rasande fart tycker jag,i lördags var killarna iväg & åkte cross,vi andra sydde gardin till Julia & pysslade hemma,försökte locka med dom ut men jag förstår att regn&rusk inte är särkilt inbjudande så vi stannade inne,på eftermiddagen åkte vi iväg till Fina Familjen & spanade in deras nyköpta radhus..Så fint! och så blev vi bjudna på middag,barnen busade i 110% & jag fick mysa med Lilla M :)
Söndagen var seg,A åkte iväg och inhandlade vårt nya köksbord & kastade allt skräp på Sörab..Skönt att bli av med det.
Imorgon & på onsdag kommer dom & slipar köksgolv/vardagrumsgolvet..och då kan jag inte vara hemma,drygt att behöva hålla sig borta hemifrån i två dagar..
och dessutom behöva tömma både kök & vardagsrum på möbler...Men får väl se de från den ljusa sidan,golven blir fina!
Nej,tvätten kallar!
Ha en underbar dag denna soliga Måndag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: