2012-11-08
 13:22:40

Längesen sist....

Oj,här var det väldigt väldigt länge sen jag skrev...
Men det finns sina orsaker till detta,blev väldigt sjuk i Maj och då vart inte min första prio att skriva här
 
Men nu är jag på bättringsvägen och mycket har skett sedan jag sist skrev!
Vi har gift oss,ett alldeles underbart fantastiskt perfekt bröllop i Augusti,som blev precis som jag alltid drömt och mycket mer <3
Så nu är jag Fru A :) Barnen & Jag har bytt efternamn så nu heter vi alla samma! Härlig känsla!
Vi spenderade även några fina dagar på Öland & ute på J`s landställe...Men mycke tid gick åt till att planera bröllopet,men vi fick toppenhjälp av några fina vänner!
 
Vår dag var magisk,kyrkan,gästerna,talen,maten,drycken,bandet som spelade! Och oj vilka lovord vi fick dagen efter....Alla dansade ung som gammal...genom hela bröllopet t.o.m vissa av gästerna snappade upp detta (kärlek!!)
fanns det en röd tråd...Två fjärilar som symboliserade A`s morfar & min Mormor..vi återfann dessa fjärilar på paket,tal lappar,i brudbuketten,på vigsel & festprogram etc.....En helt magisk dag helt enkelt!! och jag har  aldrig varit så lycklig! Underbara foton togs också..Åh jag vill gifta mig igen! ;-)
 
Vi har även hunnit med att renovera hemma,köpt nya soffor,soffbord,tapetserat etc etc..barnens rum är precis klara!
Barnen har börjat 4:an 2:an & 6-års..vi har alltså 3 skolbarn nu! och Mini går såklart kvar hos sin kära dagmamma!
 
Och om 18 dagar reser Jag & min A till Maldiverna på bröllopsresa...7 dagar helt ensam med min man! Åh vad jag längtar! de ska bli underbart,vi ska bo i en water villa,en villa byggt på pålar mitt i vattnet,så man har sin egna brygga/altan och kan dyka direkt ner i det turkosa vattnet...
Barnen blir hemma med dom bästa,så dom oroar jag mig inte alls för!
 
Jag är sjukskriven tills vidare,utreds för diverse symtom som fortfarande kvarstår & som gör vissa dagar lite tokiga ;-)
Men i det stora hela,så är det små rosa moln under mina fötter...Och livet leker!
 
Hoppas kunna skriva snart igen!
Kärlek! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: