2012-11-19
 17:52:19

Fixardag....

Det man inte har i huvudet får man ha i benen brukade alltid min Mormor säga,och så sant som det är sagt!!
Glömde alldeles bort Fröken J`s skridsko åkning idag,så jag fick bege mig ner i källaren & ta fram skridskor,tur o oturen fick jag reda på av en annan mamma att hon varit lika vimsig & glömt så jag tog med mig utrustning till J`s klasskompis också! Inget ont som inte har något gott med sig :-)
Fick promenera upp till skolan med sakerna.Fick även upp resväskorna & inhandlat allt som vi behöver på resan från apoteket.
Har småpysslat hemma hela dagen,de vanliga som behövs,och räknat ner..Nu är det mera 6 dagar kvar till vi reser.
Skrivit klart all info ang barnen & lappar till dagmamma & skola.Känner att jag har mer kontroll nu när allt som behövs veta ang barnen & deras dagar finns nedskrivet:)
Våra barn är inrutade i rutiner så jag vet att de har lika stor koll som jag gällande duschdagar,gympa etc.Men det är även bra att allt sådant finns skrivet på info lappar.
 
Dags för lite läxläsning för sista gången!
Är tacksam för min fantastiska & underbara Man & våra fina barn <3
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: