2012-11-14
 19:45:47

Fina Golv!

Så,då har dom varit här tisdag&Onsdag,och slipat kök & vardagsrums golvet!
Passar ihop med resten av inredningen nu,kanske skulle man lite längre fram,investera i vita lister!
Lacka om köksluckorna,köpa ny diskho & bänkskiva! ;-) Haha :) Vilka planer!
Men blir det såsom de lutar åt,kommer de små förändringarna göra mycket! Och för en liten peng dessutom.
Nog om det.
Nu är det mer 11 dagar kvar än 12 tills vi reser,har börjat skriva listor till barnen & vår packning..Måste till apoteket och inhandla lite också.Hitta ett par badtofflor,tydligen finns det stenfisk där (och dem vill jag INTE kliva på,stingrockorna som skall finnas räcker tydligen med att man skrapar lite med foten framför sig,så simmar de iväg)
De finns också hajar,oki då hajbebisar (hur man nu kan kalla en 50 cm haj bebis??) Men de skall vara ofarliga men närgångna ;)
Min A ser frameot att få bada med dom,jag är nog inte lika själaglad som han ;)
Men att få se delfiner,i massor ser jag framemot..Så så så mycket,tänk om man fick chansen att få simma med dom?:)
Jag längtar så fruktansvärt,bara att få vara med min Man ensam i 8 dagar ska bli underbart.
Jag vet dock att jag kommer sakna barnen något så fruktansvärt mycket men jag vet också att dom är i goda händer härhemma (och med tusen listor ifrån mig över alla dagar ;) )
 
 
Ikväll är de både hockey & nån invigning..Så datorn får bli mitt sällskap ikväll,sedan ska jag lägga mig & se tv i sovrummet när alla barnen somnat!
 Pussa barn godnatt strax & lite på mannen min <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: