2012-11-16
 09:57:43

Äntligen Fredag...

Det pågår en ständig nedräkning,och nu är det bara 10 dagar kvar. 11 dagar tills vi har våra fötter i sanden på en underbar ö på Maldiverna :-) Jag längtar mig tokig!
 
Igår när jag hämtade de stora barnen föll Mini baklänges in i elementet på fröken J`s fritids, de blev ett jack i bakhuvudet & vi fick skynda oss till vårdcentralen...de kollade men kunde inget göra..Skulle bara hålla ett öga på henne resten av eftermiddagen..Så idag är hon hemma med mig.Vill inte att hon ska få in  smuts i såret eller råka ramla & slå upp det ännu mer.
Usch,vad jag tycker sår i huvudet är obehagligt,de blöder så hemskt! Och så svårt att se ordentligt hur det ser ut..
Mitt lilla hjärta <3 Men hon är glad att få vara hemma med sin mamma & mysa :)
 
Ska fredagstäda lite,sedan hämta barnen tidigt.Laga lite god mat & sen fredagsmys :)
 
Nej,dansa vals med min nya snabeldrake!
Ha en underbar fredag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: