2012-11-09
 08:49:58

17 dagar kvar till avresa :)

Fredag idag! Mys i soffan & lite extra gott att äta..Och sen en ledig helg med familjen!
Vi ska försöka klämma in ett biobesök,och sedan lite nytta:)
J ska säkerligen åka cross på landet också...Ja,för han fick för ett litet tag sedan cross & tillbehör.Och den kör han för glatta livet...jag tycker det är obehagligt och är rädd att han ska skada sig.Men vi har lagt dyra pengar på skydd för att han skall skyddas på allra bästa sätt så jag litar på det & hans pappa.
 
Igår var det extra roligt att laga mat,gjorde sjömansbiff för första gången & alla åt med stor aptit..A lovordade den till skyarna och bad mig lova att göra den väldigt snart igen..Väldigt enkel maträtt att göra också,sådet blir fler gånger!
 
Om 17 dagar reser vi,vi har beställt/handlat de mesta som har behövts.Jag behövde en del nya sommarkläder och bikini så det beställdes & även varsitt par nya solglasögon.Skor säger de att man inte använder där ;) Men ett par sandaler får följa med!
De sista såsom solskydd etc handlar vi strax innan avresa tänkte jag.
Lättare att packa åt två vuxna istället för fyra barn som vi annars gör:)
 
Jag ska städa av snabbt härhemma,dra en vals med min nya snabeldrake och skura,sedan ska jag sätta mig & sy en hissgardin till Fröken J`s rum..Sedan saknas bara ett skrivbord,men de rätta har jag inte funnit,och en ny matta till Pojkarnas rum.Spanar på en från Mio & det lutar nog åt att det blir den.Men jag vill titta runt lite till innan jag bestämmer mig!
 
Innan barnen hämtas,ska en Fars Dag present inhandlas till Vår alldeles fantastiska & världens bästa Pappa <3
 
Önskar er en underbar Fredag i solen!
// Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: