2012-03-25
 17:18:28

Veckan som gått...:)

Nu var det länge sedan man skrev igen!

tiden går rekordfort och vilket väder vi har haft!!

Har vårstädat och plockat undan de mesta utav vintern:)
Jobbat på nya jobbet,där jag stormtrivs.Kommer såklart hoppa in på det gamla också!
Lucnhat med K och så shoppade vi lite:)
De vanliga vardagsbestyren har jag också bockat av!
Förra helgen firade vi svärmor och fick god mat,njöt av fina vädret också.
Upptäckte i veckan när den riktiga våren slog till att Mini?s jacka från förra året var alldeles för liten och fröken J`s förstörd ;-)
Så igår avverkade vi centrum,handlade nya vårskor och jackor till mina tjejer,klippte Herr T och handlade present till kusinerna,sedan vart de kalas för dom,där bjöds vi på lunch och smaskig fika!
Hem och lämnade allt och gick ut i parken..Sedan blev det grillning hos fina vännerna L&M och lilla O :)
Så gott med grillat! Glass med jordgubbar till efterätt och så ! Väldigt trevligt!!

Idag har man hunnit med lite tvätt och en massa massa parklek...Stora barnen har varit iväg hos kompisar hela dagen,så de har bara varit dom så hemma..

Imorgon blir det storstädning och så ska jag få mitt nya schema..
Skulle behöva iväg och handla lite bas saker...Får se om det hinns med!Och ett par vårskor till mig:)

Middag snart,kycklingspett,ris och vitlöksås med sallad! Ska bli gott!
Barnen ska bada och så lite läsläxa ska hinnas med!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: