2012-03-11
 16:26:16

Våren är här!!

Ännu en underbar helg har sprungit förbi..
I fredags lämnade jag stora barnen till deras pappa..
Handlade lite fredags gottis och hämtade paketet med kläder från ME&I som jag beställt:)
Lilla Fröken övertog direkt traktormössan från sin storebror ;-)
Söta tunikor och klänningar,med moln och apor & andra fina mönster!

I Lördags så veckohandlade vi,tog med svärmor också.
Lämnade av allt hemma och styrde nosen mot Tyresö och fina Familjen
Fikade,och sen tog vi bilen ut till Tyresö slott och där gick vi långpromenad med underbara barnen i solen!
Vilket väder!! Riktigt vårväder!!
Bestämde att vi skulle stanna på middag,och så kom J`s man D över och pratade Tatuering med A.
Han har fått det i present av mig.
Åt tacos,barnen lekte,vi pratade om det mesta,ganska mycket bröllop ;-)
Njöt av livet...Hade Tyresö legat bättre till i tanke på A`s jobb så hade jag mer än gärna tagit vårt pick&pack & flyttat dit!
Och för att få ha mina fina vänner nära...
Fick träffa lilla fröken "rynkapånäsan" också,inte hennes mamma tyvärr...Men lycka är att få träffa nästan alla mina bebisar på samma gång..Mycket gos <3

Allsång i bilen hem för att hålla barnen vakna,sedan kom de nog in i andra andningen för de var uppe bra långt efter sovtime ;-)

Söndag idag,skolbarnen har studiedag imorgon,men de små ska till dagmamman.
Jag har tvättat lite,vi har lekt i parken & varit i källaren och plockat fram fodrade gummistövlarna & lite annat!
Skulle behöva spendera en dag därnere och sortera allt!
Hittade inte alls på kartongen med barnens vår/höstjackor....Är det en anledning till att få köpa nytt? ;-)
Haha nejdå..Får ge mig ner en annan dag & leta!!

Den här veckan är det lite som står på schemat,tandläkarbesök,logoped,JOBBINTERVJU :D simskola,fotbollsträning. Ja lite smått & gott!
Måste handla present till svärmor som fyller år också,men den presenten vet jag redan vad det är.Som jag alltid köper till henne:) Ett halsband från märket SNÖ,eller så ska jag kika in de nya märket som kommit med jättefina halsband! Och en bukett tulpaner!

Själv önskar jag mig en symaskin ;-) EN SYMASKIN :)))  Fast de är varken jul/födelsedag snart :/
Och så lite vackra tyger!! :)

Nu kallar middagslagningen..Undrar vad man ska hitta på idag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: