2012-03-13
 16:05:25

Intervju:))

Den där intervjun gick strålande!!
Så nu har man nytt jobb på gång och högre lön!! Tummen upp för det!! :))

Tråkigt att behöva gå in när det är så vackert väder ute :(
Men barnen har så fruktansvärt mycket läxor,så det är ett måste för att hinna,och helst innan en viss Herre är lite ur kläderna om man säger så ;-)
Två x Läsläxor,två x matteläxor och så en stencil med frågor..
Det tar sin tid må jag säga!

Så nu lagas maten och dom sitter och läser tyst,sedan skall de läsas högt och så vidare...

Jag är såå glad,glad för att intervjun gick såå bra!! Och att de verkar vara ett toppenställe!!
Bättre kan det inte bli tycker jag:)

Eller jo förresten...Om A kom hem med ett stort paket,och att det däri låg en symaskin!
Då är lyckan komplett ;-) Hihi!!
Jag & min symaskin :))

Nej ni fina,nu ska barnen förhöras och mat lagas....Tydligen ropar tvätten på mig också!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: