2012-01-12
 09:13:15

Trist väder....

Blir det någon snö?
Jag tror inte att de blir någon,tråkigt för barnen som inte får åka pulka & så :/

Det här regnet kan man strunta i åtminstone...Allt blir bara dyngsurt!!
Nog med bitterhet!

Mini är fortfarande hemma,hon sov till 8.40 :D
Men då har hon stökat inatt också,såklart är det bara pappa som gäller,så han var väldigt trött imorse,och jag har dåligt samvete!
Men det finns inte så mycket att göra åt det,hon är pappa`s flicka :)

Det blir en hemmadag till,hoppas på att kunna jobba imorgon!
Men de beror helt på hur Mini mår idag.
Vi får mysa hemma hon&jag idag.


Igår kväll satt jag och planerade lite,tänk om dygnet kunde få fler timmar!
De vore toppen.
De är träningar,simskola,läxor,hemmet,jobb,fotbolls cuper etc etc..
Och så ska man hinna umgås i det också,kanske lite vuxentid också?!
Och allt de vardagliga...Handla,laga mat & så...

Jag ska inte jobba heltid i allefall,de funkar inte!
De räcker med att en av oss gör det! :-)

Har lite att göra,såde är lika bra att sätta fart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: