2012-01-18
 08:48:14

Sjukstuga Igen...

Då var det Herr J`s tur att bli sjuk! Hosta & Feber..Undrar om detta kommer gå runt runt här hemma?!
Börjar själv känna mig krasslig :/ Och så får de inte bli,jag ska gå ut på Lördag ju!


Igår blev de spontan provning av klänningar ;-)
Något som fick mig att inse,att detta kommer inte bli lätt!
Haha..Provade tre olika,dock föll ingen av dom mig i smaken!

Vi får se nästa vecka när jag ska in till stan & prova! :) De ska bli trevligt!
igår bokade vi festlokalen också!
Ska förbi och kolla extra så man vet hur man kan duka!
Blommorna är bestämda,och hur dom ska se ut,likaså min ring :-)

De som känns väldigt speciellt är,att trots att min mormor inte längre finns här,så kommer hon vara med på ett alldeles speciellt sätt <3 De gör mig lycklig!

Maten är även bestämd och tårta,smak & utseende!
Vår budget kommer nog även den hållas ;-) Bra att ha kontakter :)

Igår spenderade jag ngr trevliga timmar med K,hon är toppen!
Vi kikade i underbara inredningsbutiken,där vill man ha allt!

När dom små ändå är hemma & jag ledig,så ska jag passa på att städa :) Trevlig sysselsättning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: