2012-01-10
 09:27:36

Så kan man också börja rutinerna...

Jag har dom små hemma,Lilla Mini är dunderförkyld,hostar & har feber..Så inatt var de inte mycke sovande!
Usch så trött jag är,stackars A är nog ännu tröttare!

De stora barnen har sin första skoldag efter lovet!Nu börjar allvaret igen,med läxor,gympapåsar,fotbolls träningar etc etc...Vilken tur att man hunnit vila så mycket under lovet ;-)

För att nämna annat,så har jag funnit en underbar sida,man kanske skulle åka till USA inför den stundande dagen,för på en enda sida,hittade jag nästan allt man behöver:)
Så fina saker!
Men de verkar krångligt det där att beställa,räkna ut en massa extra kostnader!
Om vi väljer att beställa så löser det sig nog..Har lite annat att stå i också,som behöver komma ut väldigt snart!
Jag har en bild i huvudet,så jag vet exakt vad & hur jag vill ha det.Jag vill bara finna de saker som är perfekta ;-)
Men det är lång tid kvar,så hinner gör jag nog!


Fröken J har ändrat sig igen,ang sitt kalas,nu blir det disco.Så jag ska försöka hyra en lokal till det.
Det blir nog bra,allt för fröken...
Vår Mini tonåring! vilket humör hon har ibland(eller ganska så ofta,haha!)
Har fått lite mer önskningar,hon vill ha ett presentkort på H&M,jag tror mest de fina kortet lockade ;-) Men de kan vara en rolig sak att få.Då kan hon handla själv,och det tycker hon om.


Ja,eftersom vi inte kan gå ut,tänkte jag roa mig med att vika om våra garderober,och sånt där smått & gott...Tvättmaskinen & torktumlaren & diskmaskinen går redan,ska nog ta en vals med snabeldraken & skurmoppen också!
Till middag tänkte jag göra grekiska biffar,med klyftpotatis,tomatsallad & tzatsiki.

Sedan får Mini bli frisk & vi komma tillbaka till rutiner igen!
Jag gillar rutiner,ordning&reda...


Nu ropas det efter Mamma här...Jag undrar vem det är? ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: