2012-01-25
 08:41:33

Prinsessans födelsedag och feberyra!

Helgen har sprungit förbi...
I lördags var jag ute med mina fina tjejer och åt middag och sedan dansade vi vidare en stund:)
Fick en sån fin korg med fina saker...Mitt förkläde som jag önskat mig så tex :)
Kom hem rätt sent ;-)
Söndagen vart myssöndag,de stora barnen hämtades hem från deras pappa!
Och så kom måndagen,då mådde jag så hemskt dåligt...
Likaså igår,hög feber och ont i halsen :(

Fröken J fyllde år igår,men jag var så dålig! Men hon fick öppna sina paket i vår säng <3
Hon fick en dagbok hon önskat sig,presentkort och en massa kläder!
Hade så dåligt samvete för hennes skull,men vad jag än gjorde så kom jag inte upp ur sängen!

Men som tur är har vi världens bästa Farmor & Faster (svägerska)
Så de hämtade barnen,och efter önskemål från Julia åkte dom till Mcdonalds & åt,och fikade efter det!
Jag själv låg utslagen hemma,med låg temp i vanliga fall..Så är en temp på nästan 40 grader illa :/

Men fröken J var mer än nöjd med sin dag och presenter...
Vi ska fira henne på söndag också förstås,så gör vi alltid när de är en födelsedag mitt i veckan!
Då fyller vi på med lite presenter..
Hon vill så gärna ha en hamster,och jag skulle så gärna vilja ge henne en,vi får se:)

Ska kurera mig så jag orkar med eftermiddagen med barnen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: