2012-01-19
 21:06:36

Örongodis :)

Nu råder lugnet i huset..
Hade en väldigt ledsen herr T nu på kvällen,men efter lite prat och omplanering vart det bättre!
Lovade att hans kompis får komma nästa vecka & så lagar jag hans favoritmat då,Pannkaka:)


Mitt <3 kom hem med väldigt roliga nyheter:)
En Bröllopskordinator kan vara bra att ha,och en sådan har han ordnat åt oss :)
Underbart!!
Längtar!


Ska ordna lite härhemma,ta en dusch och sedan gör jag kväll!
Imorgon får jag finbesök av M & fina barnen...Lite bebismys sådär på en Fredag!
Bebisen som dessutom gav mig sitt första leende! Hihi

De stora Barnen åker till sin pappa på eftermiddagen & de små blir hemma imorgon med..
Kan gå fort nu & bli lördag,de ska bli så trevligt!!

Blev hotad med sjönsång och karaoke(stavning på den?!)
Då lär det behövas en drink eller två,innan jag ställer till med sång! Haha!!
Åh,en kväll med mina fina tjejer,de ska bli underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: