2012-01-11
 16:44:13

Om man vore en bläckfisk :D

Mini är fortfarande hemma,nu är hon feberfri,men hon får stanna hemma imorgon också!
På Fredag måste jag eventuellt jobba,men kort dag då!

Idag har vi bakat tårta! Eller jag har bakat tårtor till Svägerskans Sambo`s firande idag..
Min svägerska bjöd på sällskap och de är allti trevligt...Vi hann planera lite också!

Tvättmaskinen går för fullt,fick hem skitiga barn,och jag klarar inte riktigt av leran/sanden..Usch!
Fröken J har tappat bort sina nya vinterbyxor :/

Jag är inte förvånad,ska man skratta eller gråta? Den damen,hon kan tappa bort de mesta..
Vi får se hur länge hennes nya vinterskor är i vårt ägo :S


Maten är igång,Tim ska iväg & ha fotbolls träning,de små ska duscha...
Ja,nu är vardagen igång!


Ingen rast ingen ro! Haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: