2012-01-20
 19:01:17

Fredagsmys!

Hade fina M & trollungarna här idag:)
Pratade,handlade lite Me& I kläder och så åt vi lunch,jag myste med bebis <3

Vi pratade bröllops såklart!
Och jag har nu även en väldigt väldigt vacker sak härhemma:)
Hittade vår solist till kyrkan också,och bestämde ingångslåten!
Vilken som ska bli utgångslåten får funderas lite på!


Jag & A måste checka av gästlistan,sen är de bara att beställa inbjudningarna!
Kommer bli pyssel med allt annat,så vi gör de enkelt med dom:)

A kom även med världens underbaraste överasskning!
Han har bokat bröllopsresa..de enda jag har fått se är ett kort..Och av de kortet att döma,så är platsen himmelriket!
Vill att tiden ska gå fort!!
Jag längtar så!

Nog om bröllop ;-)

De stora barnen har åkt till sin Pappa...Saknar dom redan!
Känns konstigt när familjen är halv!
Herr J är hängig igen...
Och ja vår Mini är som vanligt! Skrållan upp i dagen.

Nu ska vi Fredagsmysa <3 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: