2012-01-19
 08:51:28

Fortsättning följer.....

Herr J är fortfarande sjuk! Hoppas hoppas att jag slipper en omgång till av detta.

Och Fröken J är inne i ngn hemsk period,hennes attityd är på allvar inte ok,hon är som en tonåring i mini varaiant! Jag blir knäpp!
Knäpp på hennes borttappande av saker konstant,vill inte köpa dåliga kläder,ytterkläder,vantar & skor..
Men med henne blir det en förmögenhet i slutändan :/
Det skulle heller inte skada om hon vart trevligare heller :)

Nog om det ;-)

På Nyårsafton,skålade vi med fina vänner,om att planeringen av Bröllopet skulle ta fart!
Att år 2012 skulle bli de år vi gifter oss :)

Vi har kommit en bra bit,mycket visste vi sedan innan också .
Men jag har stött på problem ;-)
Inbjudningarna måste ut ganska snart,och jag kan inte bestämma om vi ska beställa eller om man skulle göra egna?
Har ett par favoriter på några sidor på nätet och sedan bilder som inspiration för att göra egna..
Nu måste jag bara bestämma mig!
Köpa?Göra egna?
Satt igår och tittade runt,och självfallet finner man en massa andra ting också,tillslut var jag alldeles snurrig ;-)
Men detta med inbjudningarna kan inte vänta!
Om vi beställer,så tar det ett tag,likaså om jag ska göra egna...

Gästlistan växte sig lite större också...
Satt & tittade på ett foto som en blivande brud hade tagit på sin bordsplacerings tavla...Och tänkte,sådär många blir inte vi,så någon sådan behövs inte:) Men räknade sedan & insåg *gulp*... VI BLIR FLER!!
Vad har man gett sig in på ;-) Jag trivs inte alls i centrum,och dessutom är jag kontrollfreak när det gäller sånt här..Jag känner mig själv,de handlar perfektion...
Detaljer,färger,maten,dryck,blommor,musik etc etc...

Har ett block där jag skriver ner och skissar allt som faller mig i smaken och som jag kommer på,för att inte glömma bort.
Nej,idag ska jag bara se över inbjudningarna,inget annat kring bröllopet ;-)
Och beställa fina frimärken:)



Längtar till Lördag :) Helkväll med fina tjejerna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: