2012-01-09
 08:46:58

Det här är svårt att bli till en vana!

Ja,nog får jag inte rutin på bloggandet,de hinner jag inte ;-)

Idag är sista lovdagen för dom stora barnen!
Sedan börjar allvaret igen...
Igår morse påmindes vi om hur stora barnen börjar bli ;-)
Herr J börjar ju förskoleklass efter sommaren!!!
Är han redan sååå stor??!
Då har vi tre skolbarn sedan & Lilla Mini får gå ensam till sin dagmamma,de kommer säkert inte bli något problem,men förstå! 3 skolbarn...tyckte dom alldeles nyss var små bebisar!


Jaja nog om det babblet!
Jag har fyllt år ;-) Och den dagen sov jag typ bort,jobbade natten så vi firade i familjen...
Lite tårta och så,mest för barnens skull,tårta hör ju till födelsedagar,haha!
I lördags kom familjen,fick en så fin gratängform/eller allform...I Pastellgrönt,precis i min smak!!
Den är av ett speciellt märke,så man kan köpa den i olika former och strl,och i flera olika färger!
Fint att duka med,och piffar till den alltför gråa vardagen! ;-)
Av A fick jag klipp och slingor,så de gjorde jag igår!
Riktigt nöjd blev jag,hade nog kunnat gjort de lite ljusare,men de gör jag nästa gång!Ska tillbaka och slinga igen,är så trött på mörkt hår nu! Jag och Mina tjejer ska gå ut och fira om sisådär två veckor,längtar!

Fröken J fyller också snart,funderar på att göra om hennes rum tills dess,men de lär bli svårt,barnen ska byta rum och hennes blivande rum måste målas/tapetseras först..Och tid är inget vi har gott om tyvärr!
Oavsett,blir de paket och kalas...
Hon bestämde sig för kalas på Lek&Bus...Skönt tycker jag ;-)

Nu ska jag roa mig med lite tvätt!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: