2012-01-30
 12:40:57

Det gamla hederliga eller ej...

Det här med bröllops tårtan`s vara eller inte vara?!
Jag har en annan idé :) Som är väldigt fin,och lite extra!
Måste prata vidare om detta med A :)


Visade klänningen och spelade låtarna för svärmor och svägerskan igår,reaktion slog allt ;-) Om man blir tårögd och rörd,då blir det bra!! Hihi
Firade vår stora tjej också,hon fick en massa pysselsaker och sminkdocka:) Nöjd vart damen..
Annars så har jag jobbat kvällspass i helgen.

Väntar på att inbjudningarna ska komma:D Och så måste jag ut och handla kuvert till dessa..Och frimärken såklart..Jag vill ha speciella frimärken ;-) Men några 600 kr vet jag inte om jag vill betala.Men ska de bli fint så ska det...Man måste se till helheten!! :)

Imorgon är de logoped,kvällspass och simskola,sedan på Onsdag kommer fina J&N och hänger!

Min arbetskamrat sa igår till mig..."Du ser så lycklig ut,det strålar verkligen om dig"
Likaså sa Anka i lördags när vi var ute:)

Och ja jag tror nog det gör det!! Jag är så så fruktansvärt glad,tacksam,lycklig,över min blivande man,våra fina barn,mina underbara vänner...
Vårt bröllop,vår bröllopsresa...

Passa på att fånga dagen,en promenad i solen vore inte fel!


Kråkan Anka

Och jag är otroligt glad och tacksam att jag har fina fina du som vän och är så jäkla glad för din skull!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: