2012-01-31
 18:25:19

Bokstaven F...

DÅ var det kväll då,eller nästan ;-)
Vi var hos logopeden,jag skulle egentligen jobbat men så vart det inte:)
Handlade kuvert och frimärken till inbjudningarna:) De vart de fina frimärkena som jag bestämde från början!
Kan inte ha ngr vanliga på sådana inbjudningar heller! ;-)

Middagen är lagad och överstökad,korv stroganoff!
Alla läxor gjorda och köket rent!
Ska bara ta sista tvätten efter renbäddningen av alla sängar,finns det något härligare än att lägga sig i en nybäddad säng? Jag är tveksam.
Och sedan kvälls stöket,välling,tandborstning m.m...

Tänk om det kunde vara måndag varje dag? Mitt favorit program har ju börjat igen :) "Familjen Annorlunda"
Den timmen går alldeles för fort,men helig som sjutton är den!

När barnen sover,ska jag ägna en stund åt bröllopet,ska leta efter ett par saker!
Sedan blir det sängen tidigt!

Sista tvätten kallar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: