2012-02-19
 17:24:18

Saknad....

Idag för tre år sedan satt jag vid min Mormor`s sida och såg henne ta sitt sista andetag...
Idag gör det ont att tänka,att jag har fortsatt framåt i tre år,medans hennes liv stannade.
Jag saknar henne!

jag saknar henne så att det gör ont...
Alla dagar är inte såhär,men vissa dagar då känns det som att sorgen river i bröstet...

Års dagar allra mest...
Att jag idag för tre år sedan sa farväl,att det var exakt tre år sedan jag såg henne sist...
Men ännu längre sedan jag fick höra hennes röst...

Hon var mitt allt & jag älskar henne så oerhört mycket..
Hon finns alltid i mitt hjärta det vet jag men jag vill så gärna ha henne här hos mig.
Vill att hon ska vara med när jag gifter mig...

Jag vill att hon ska träffa barnen..
Jag vill kunna ringa henne,träffa henne...

Jag vill att du kommer tillbaka...Det gör för ont att vara här utan dig!!!

Du är så saknad <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: