2012-02-02
 17:35:22

På Lördag blir det ännu lite mera allvar:)

Igår var Fina J här med sin söta lilla dotter N...*Rynka näsa*...Man skulle vilja ta en tugga för att hon är så söt:)
Vi pratade en massa,lunchade och tog en väldigt (oplanerad)lång promenad hem!

Och så pratade jag med bröllopstjejen:D Så på Lördag ska vi ha vårat första möte!:)
Det är något jag verkligen ser framemot!

Idag har jag skrotat hem mest,plockat lite här&där...Kikat på lite bröllops inspiration.

Mitt jobb ringde,så jag ska jobba inatt,senare i månaden ska jag jobba fyra nätter till,sedan har jag jobbat den kvot jag behöver:) Skönt!!


Till middag blir det kött & ris i ugn...Tog grytbitar och brynde i vitlök och olivolja,lite havssalt,hällde upp i form(min fina gerbera form hihi) ,skärde hela champinjoner i fyra delar och brynde i samma..I formen med de,hällde på grädde,grekisk färskost och i med okokt ris och så vatten..Och in i ugnen:) Får se hur de smakar,har sallad till också!Älskar mat i ugn,blir oftast såå gott!!

Ska lägga fram kläder till barnen tills imorgon,och kolla kalendern(Min bästavän!!)
Den är toppen att ha,när de finns en massa att komma ihåg!

Inatt jobbar jag även med bästa J,nätterna blir alltid så myckt roligare med henne,tråkigt att hon slutar :(


Imorgon blir det Middag med fina S & hennes barn,sen kör A ner de stora till sin pappa för en helg där,jag tror vi skulle på middag på lördagen hos ngr bekanta annars är helgen oplanerad,en besök på badhuset kanske?Efter mötet med bröllopstjejen förstås:)

Åh jag längtar sååå till bröllopet!!
Att få bli hans Fru <3 och han min Man <3 

Och bröllopsresan!! Han har avslöjat var den bär av nu ;-) Maldiverna,en ö där med endast ett hotell,och vi kommer på i bungalows som står på pålar ute i vattnet,med egen altan,och så kan man bara kasta sig rakt ut i de turkosa vattnet:)  Delfiner,havsköldpaddor,och baby hajar finns de där...
Vi bestämde genast att vi skulle snorkla,A har ju dyk certifikat efter sin tid som brandman,han var rökdykare där.Så han kan dyka,men jag har ju inget sådant ;-) Men snorkla räcker fint för mig..Och åka på båtresa i solnedgången med flera delfiner som si´mmar bredvid båten!!

Dags att sluta drömma..NU är det middags dags!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: