2012-02-12
 17:30:53

Mossigt trött...

Vår mini är en hemsk liten varelse nattetid ;-)
Igår somnade hon strax innan sju,lugnt tänkte vi ;-) Eller hur!!!!
Hon vaknade strax efter halv tolv och somnade HALV FEM imorse...Kommentar på den???
Jag tog det passet till stor del,men även A...Han fick sova till sju och jag strax innan nio,
men vi jämnade ut det.För jag gav mig iväg med barnen till pulkabacken och sedan lekaparken m.m och så avlsutade vi med lunch hos Farmor & lite pyssel där..Sedan promenerade vi hem:)
Så A fick vila!
Nu är man sådär mossigt trött efter flera timmars utelek,skönt!! Och som solen värmde då!!
Satt och solade näsan lite,och längtade efter våren...

Väl hemma fick Herr T återigen en av sina "anfall",tycker så synd om pojken min då!!
Nu är det bättre,men i vanlig ordning blir han hemma imorgon.
Jag kan vila med honom hemma också,går ju på helvetesveckan imorgon kväll :/

Middagen står i ugnen,läxorna är gjorda och sedan ska barnen in i duschen & väskor m.m packas för imorgon!

Imorgon ska jag VILA ;-) Och dammsuga & skura golven,för i veckan kommer mina golv inte ens bli nuddade av en skurmopp och då vill jag ha de rent från början :D

Ikväll ska jag diskutera band med min blivande man,och sedan svar på alla mail gällande bröllopet <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: