2012-02-10
 13:21:46

Jag tror....

Har mailat ytterligare band,svarat på de som mailat tillbaka...
Även mailat lite med en fotograf och så en hemlig person :)
Härligt!
Mailat lite med vår bröllopskoordinator också..Och så har jag läst körkortsboken...
Duktig jag är! ;-) haha!

Snart ska barnen mina hämtas <3 Sen blir det fredagsmys!!


Har även samlat inspirationsbilder till bröllopet i samma mapp nu,det finns så mycket fint!!!
Detta ska nog bli bra:)

Inser även att det nog kan behövas övnings gråtas lite ;-) Annars kommer mitt smink på Vår Dag rinna bort..
Blir tårögd av att lyssna på ingångsmusiken,och ja den musiken vi ska ha..
De som mest kommer röra mig till tårar vore ifall A skulle bli tårögd,han som A L D R I G gråter...
Då är det nog rätt kört för min del!

Nu måste jag gå,ska förbi apoteket först!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: