2012-02-11
 10:13:03

Grå lördag...

Om ändå solen kunde titta fram:) Då skulle en promenad ute kännas mer lockande!
Men trots solens frånvaro så ska vi ge oss ut strax,jag & barnen åtminstone,
A ska få stanna inne han,han tog det väldigt tidiga morgonpasset med vår Mini..
04.20 för att vara exakt,så jag tycker att han har rätt att vila ;-)

Funderar på om man skulle ge sig iväg till Lek&Bus efter att vi har varit ute!
Så kan dom få göra sig av med ytterligare energi där,och där det är lite mer behagligt klimat ;-)
Vi får se vad som sker.


Fick lite mer svar av bandet vi är intresserad av.
Det är då inte billigt att ha band må jag säga..Men det är ett måste känner vi:)
Väntar på mail ifrån en tjej också,som gör underbara saker ;-)
De är ganska mycket som skall beställas så vi vill ha en offert på det..
Smakar det så kostar det,som A brukar säga!! Haha..

Fotograf förslag kommer i början på nästa vecka,vår bröllopstjej skulle kolla bland sina kontakter,då vet man att det blir bra bilder.

Om vi ska komma ut nångång,får jag nog ta och göra mig iordning nu...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: