2012-02-24
 09:26:00

Fredag....

Bättre status på sjukstugan,men för att vara säkra stannade Herr J hemma idag också..
Lilla Fröken får i vanlig ordning feber på kvällen,men idag är hon tipptopp,en envis basillusk de där!!

Har packat väskan åt Herr T,han ska åka till sin pappa ensam över helgen..
Jag har städat upp efter morgonens bestyr...

Funderar på att ta tag i min garderob,det skulle verkligen behövas!!
Åh jag vill hitta hus nu nu nu!!!
Gärna så att man får renovera,sätta sin egen prägel:)
Ett riktigt lantlig kök...
Har en mapp full med hemma inspiration!! Så älskling när vi köper hus!!Håll i plånboken ;-) Haha!!!!


Imorgon kommer våra vänner på middag,det var ett tag sen vi träffades,men alltid lika trevligt.
Funderar på vad vi ska bjuda på? Ska prova på min efterätt tänkte jag i allefall...

Ska tjata öronen av min blivande så han borrar upp mina tavellister:)

Ska nog göra mina barn sällskap i sängen en stund,den där filmen RIO verkar väldigt rolig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: