2012-02-21
 18:15:18

Feber Fia...

Vår Mini har feber igen,hon var pigg på dagen men på vägen från centrum till dagmamman så fick hon högre temp igen..
Vi handlade nya vantar till Lilla fröken,och så använde jag mitt presentkort:)
Köpte fina pastellrosa kuddar till kökssoffan,vita stolsdynor med volang & äppelbloms kvistar...
Ångrar att jag inte köpte två kuddar i pastellgrönt också,men det får jag göra en annan dag.
Och såklart en bukett med vita tulpaner...

Vart såå fint i köket!!


Herr T & Fröken J har också varit hemma,vet inte riktigt vad de åkte på men kortvarigt var det.
Så imorgon är det skoldags igen:)
Lilla Fröken få stanna hemma...


Fröken J målar och jag fostrar henne i musik ;-)
Hon kan texterna till Melissa Horn nu :)
Mamma`s tjej!!!


När barnen somnat ska jag sätta mig med vårt bröllop lite,de har hamnat lite åt sidan...
Jag har saknat så att själen nästan brustit...
Hon lämnade ett stort tomrum...Och mitt hjärta kan inte riktigt hantera känslorna...
Jag vill så gärna att hon kommer tillbaka,och vetskapen att hon aldrig gör det...Det är tungt!!

Ska skicka in stora pojken i duschen nu...
Och de kan ta sin tid ;-) vatten är tydligen farligt,eller är det tvålen måntro??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: