2012-02-07
 09:28:59

Dom har kommit!!!

Igår på eftermiddagen fick jag SMS från Posten att inbjudningarna hade kommit:D
Åh så glad jag blev,så dom ska jag hämta idag.A hann tyvärr inte :(
Dom hann stänga!
Så lite bitter var jag allt igårkväll ;-)
Men idag får vi se dom!!

Nu väntar jag på fina tjejerna och bebisar...Har dammsugit krypande på alla fyra ;-)
För det var ett tag sen man hade bebis,likaså ställt upp allt smått högt!

Jag längtar sååå tills vår dag!! <3

Älskar dig mest av allt!! Tack för att jag får dela mitt liv med dig,och för att du visade mig vad kärlek är..
Att kärlek inte alls var,vad jag trodde innan! Du är mitt allt <3 Vår familj <3

Bröllop & sedan resan till Maldiverna,det här kommer bli ett fantastiskt år!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: