2012-02-10
 08:54:58

Den som söker finner...

Igår ägnade jag mig åt att leta band till bröllopet,de finns MASSOR...
Sen gäller det bara att hitta ett som är bra:)
Skickade ett par prisförfrågningar på de band som lät bra och hade fått bäst feedback!
Sedan letade jag även kläder till barnen,till bröllopet.Och fann det jag ville ha,är inte riktigt överens med mig själv bara,ska killarna ha shorts eller långbyxor?
De lutar åt långbyxor,en aningen uppvikta kanske?
Får fundera lite till,har beställt hem dom i allefall:)Så får vi se då!

Annars bestod dagen av lite småfix,här&där.Som alltid vill säga!:)

Funderar på hur jag ska göra med texten till kuverten...
Handskrivet eller på dator?
Hörde att det är lite klurigt att få de rätt om man gör det på datorn,och handskrivet är kanske finare?
De lutar åt handskrivet,åh jag längtar att få lägga dom på lådan!


Ja,idag då!! Äntligen fredag borde jag säga,men egentligen är det ännu en dag närmre helvetes veckan ;-)
Blir trött bara jag tänker på det :/
På söndag tänker jag göra storkok hemma,så veckans middagar är klara,jag behöver bara göra tillbehören:)
De är stressigt de dagarna,läxor skall göras,duscha, och så de dagliga...
Då gäller de att förbereda:D
Jag kan inte heller göra som jag annars gör när jag bara jobbar 1-2 nätter i sträck,gå upp tidigare,jag måste få åtminstone 6 timmars sömn,och eftersom jag prioriterar att hämta mina <3 så tidigt som möjligt,så gäller de att lägga sig på en gång!

Dags att vika lite tvätt,och sätta igång tumlaren,har roat mig med att tvätta allas täcken & kuddar:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: