2012-12-11
 17:50:46

Underbara fantastiska Bröllopsresa till Paradisön Kuredu Spa & Resort...

Då var vi hemma efter igen efter en helt fantastisk resa till paradiset på Jorden!
Det var en dröm,såpass att jag fick nypa mig för att förstå att jag inte drömde.
Kritvita stränder,turkost vatten,palmer & underbara värme.Ett helt fantastiskt djurliv.
Vi badade med hajar,rockor & fiskar i all världens färger.
hajen döpte jag för att han skulle bli mindre skräckinjagande ;-) Så han fick namnet Hajen Hugo :)
 
Vi har ätit gott,njutit av goda drinkar & allra mest av varandra..Helt ensamma,bara jag & min stora kärlek..
Resan går knappt att beskriva i ord..det var en dröm & vi njöt varje minut av en plats så vacker att man inte ens kunnat drömma om att det skulle vara så fint.
Vi bodde i en Water villa,med eget trädäck,där man kunde sola och sedan ta ett par trappsteg ner till det turkosa vattnet...
Vi var iväg på en Delfin safari,och fick se tre olika stim med delfiner som lekte..Oslagbart!!!
Och prata prata & ösa kärlek över varandra!
När vi hade checkat in och fått vår villa väntade 20 röda rosor & bubbel i vår villa,en överasskning från min A <3 efter en stund knackade de på dörren & då hade han även beställt en handgjord bukett från öns blommor...Så vacker <3
Finns så mycket att berätta om resan....kort sagt så längtar vi tillbaka & vi skall tillbaka :-)
 
Hemma är vardagen igång,med fina barnen:) Jul fix & vardag...
Men med en massa ny energi så känns allt väldigt lätt;-)
 
Middagen är strax klar & idag är det duschdag så jag får avsluta här & återkomma snart igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: