2012-12-28
 17:56:37

Juletid :)

I år firade vi Julafton här hos oss,väldigt mysigt & lyckat!
Roligt att skapa nya traditioner också.
Startade Julaftons morgon med stor frukost xtra allt:) Barnen öppnade sina paket från Tomtenissarna som låg i deras Julstrumpor..
Jag och A ägnade oss åt förberedelserna.
Vi blev sammanlagt 13 vuxna och Barn,en stund 15 pers:)
Mycket mysig Julafton,barnen blev väldigt glada för deras paket...
Så det har byggts lego av alla de slag,pysslat och dundrat musik från tre olika rum,allt från Sean banan Eric Saade och Astrid lindgrens visor:)
Cd-spelarna & skivorna var toppen klappar!
Jag hade visst också varit snäll,fick en köks maskin av min A :)
 
Barnen har långt Jullov nu..
Så vi spenderar dagarna i pulkabackar,lekpark & lite så.
Ser framemot ett nytt år,med mycket spännande som kommer hända! Nya blad att skriva...
 
Nyårsafton firar vi med goda vänner & god mat såklart...
Sedan fyller jag år,iår hade jag tänkt att vara lite mer planerad och bjuda på lite plockmat och bärtårta kanske?
Fröken J fyller i slutet av Januari,då vankas det tydligen disco ;-) Och Barnen skall till tandläkaren alla 4 för kontroll,Herr T kommer garanterat få tandställningen de pratade om.Han har tvillingtänder så de kommer dom vilja justera.
 
Nu vankas det middag,Kycklingklubbor,klyftpotatis & tomatsallad..De doftar faktiskt underbart:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: