2012-04-02
 17:30:09

Ännu en vecka...

Det känns som att tiden springer iväg!
Veckorna är fulla av saker,vardagsbestyr,läxor,hämta barn,leka i parken,jobb m.m...

Har en inre stress konstant känns det som!

Bröllopsplanerna går framåt,just nu känns det mer som att jag drar i lösa trådar,får ingen ordning riktigt!
Men det ordnar sig,finns inte alltför mycket just nu att göra innan alla gäster svarat:)

Livet rullar på i en hiskelig fart helt enkelt!

Att våren kom var underbart men sen när den övergick i vinter igen då blev jag nog lite nere..
Så våren får gärna komma tillbaka!
Och jag åker gärna på en mini weekend med min blivande man igen och får lite egen tid!!
Tror vi skulle behöva det,tanka kärleks batterierna lite..
Tänk att få prata med varandra ostört!

Åh jag längtar till en helg på Bomans med mannen i mitt liv <3
låt våren komma först och sen kan vi åka dit och njuta av varandras sällskap,sova i ett av dom underbara vackert inredda mini sviterna!

verkligheten ropar dock nu!! Haha! Middag och bad för barnen...Och sista läxläsningen!


Jenny Lindström

"verkligheten ropar" är det barnen eller hehe!!

Å jag längtar så till ert bröllop! Å till våren å sommaren!!



Massa kramar till dig fina vän!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: