2011-09-18
 18:06:27

Länge sen sist!

Här var det ett tag sen man skrev :)
Livet rullar på och man måste prioritera tiden en aning ;-)

Jobbar,spenderar tid med barnen,ordnar hemma m.m...Sen är dygnet slut!

De går jättebra för barnen i skolan,Fröken J är spänd över sin första läxa som hon skall få i veckan,något som Herr T inte alls kan förstå sig på ;-)
Skillnad att gå i ettan & trean! Haha!

Herr J har börjat simskola och det går superbra!!Stora Killen!Som fyller 5 år på Tisdag..

Livet går sin gilla gång helt enkelt:)

I helgen har vi haft flera vänner till barnen härhemma,Igår tog vi dom till skogen och lekte,fikade och plockade svamp,hittade ett par liter höstkantareller faktiskt,något som barnen var väldigt glada för!
Lekte i parken också...Spenderade dagen ute helt enkelt,vilken underbar dag det var,vädret var ju fantastiskt!

Idag har vi varit i parken och så har jag tvättat och ordnat härhemma inför veckan...
Tacka vet jag torktumlaren må jag säga!


Barnen ska in i duschen nu,klippa naglar och göra rent öronen m.m...Sen ska morgondagens kläder läggas fram och se över allas väskor!
Sen beger jag mig till jobbet för en natt där...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: