2011-09-19
 06:27:52

Ett ganska lätt jobb :-)

Somliga pass är väldigt simpla!de gäller bara att hålla sig vaken i sittande position...Men allra helst vill jag arbeta fysiskt,hålla igång & göra de jag brukar!

Men man hinner massa under natt såhär,skriva matlista,lägga in räkningar,kolla mail och skriva upp viktiga datum & händelser,planera och surfa runt på alla smultronställen ;-)
De skulle kunna bli farligt dyrt också ;-) Om man inte är snål som jag! :D

Satt och förälskade mig i ett så fint överkast!Och kuddfodral:)
Skulle bli så fint i de nya sofforna!

Snart kliver jag av,ska hem & sova en stund!Sen ska jag ordna med lite,vår prins fyller ju år på Tisdag..
5 år sedan han kom till oss,alldeles för tidigt!Vår pyttebebis...
Finaste killen vår <3

Ska göra lite nytta här nu ;-) Lite plikter har man ju också!

Ha en underbar dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: