2011-11-06
 13:40:05

Slutet av höstlovet...

Då har höstlovet passerat i rasande fart!
Jag jobbade en dag men de andra dagarna var barnen hemma.
Eller de små fick gå några dagar så jag och de stora kunde ha de lite roligt ihop:)

Vi tog en shoppingdag och lunch,och en annan dag var vi på Bio & såg smurfarna :-)
En jätterolig film!
Sen har vi träffat vänner och lekt ute.
Och bara tagit de lugnt,det märks på barnen att de är mycket i skolan och att dom är trötta!

Idag ä killarna iväg till Fyrishov och badar,jag och våra tjejer myser hemma.
FIxar och donar lite,målar och degat har vi gjort!

Ska snart ut på en liten promenad tänkte jag!


På jobbet går det också bra,fick väldigt trevliga besked häromdagen!
Är glad att dom är nöjda med mitt arbete :-D

Livet går sin gilla gång,de händer mycket just nu.Förändringar...
Och jag ser fram emot det!
Det kommer ju bli så bra!!


Barnen skulle egentligen åkt till sin pappa denna helg,men dom ville stanna hemma.
Så de fick dom såklart!

Igår var Tim iväg till sin kompis M och lekte,vi passade på att strohandla och sedan åkte vi ut och lämnade en blomma och present till A`s mormor som fyllde år.
De bjöds på Paj och tårta..*Mums*

Åkte hem och så kom T och hans kompis hem till oss istället och lekte.
Åt Tacos till middag som barnen bestämt och sen åkte T`s vän hem!
Vi gjorde iordning våra pumpor på kvällen,så fina dom vart!

Imorgon börjar skolan igen och som vanligt finns de en massa tider att passa ;-)
Ska passa på att ge mig ut och handla lite julklappar.
Till T vet vi exakt vad vi ska köpa och Herr J likaså...
Fröken J önskar sig allt möjligt kraffs ;-)
Och Mini hon är enkel hon med! Haha...


Nu kallar mina tjejer på mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: