2011-11-07
 17:26:31

Grå måndag...

Jag har ägnat förmiddagen åt städning,ovanligt va?
Fint blev det i allefall,och luktar gott!

Hämtade barn lite här och där ;-)
Promenerade hem...
Middagen är klar,vi väntar in en av de fyra små jag har <3
Fisk i ugn med ris och sallad blir det!

Sen ska barnen i duschen,köpte en ny duschcreme idag,för torr bebishud :-)
Vet att den hjälpte förra året mot barnens torra hud,speciellt Herr T och Fröken J blir så torra!
Så vi kör på den iår igen.

Imorgon väntar doktorbesök och sedan en natt på jobbet...
Sen ska vi se hur mitt dagschema läggs upp:)
Får plocka lite här och där! ha ha..

Och på Onsdag ska Herr J kolla halsmandlar och bakom näsan..Stackars barn som ärvt mamma`s sådana gener ;-)
Tror inte direkt på OP,Fröken J snarkar igen som en vuxen karl!
Häromnatten tjöööött de om henne när hon sov..Haha Fröken då!

Idag har inga sammandrabbningar skett heller,skönt!
De har varit smått ansträngande vissa dagar mina barn ;-)

Att man kan älska så att hjärtat värker! De förvånar mig varje dag!
Kan inte föreställa mig ett liv utan dom :)

Och snart går vissa planer i lås också...Jantelagen får tala sitt!
Jag vet vad som är bäst för min familj..


Ska efter nyår måla om i Herr T`s rum,för där ska även Herr J flytta in och så ska vi köpa våningssäng,skrivbord och en ny låg bokhylla...
Där får Herr T,ställa tv som han får i julklapp!
Sen ska ny matta & gardiner inskaffas...

Sen har jag sett ut två underbara överkast med kuddar också!

Sen målas Herr J`s gamla rum om i en svag rosa ton och så får Mini det rummet och så får man inreda det eftersom:)

Nu kurrar magen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: