2011-11-14
 21:05:16

Fullt upp!

En väldigt mysig och trvlig helg är förbi,och en nyvecka är här! :)

I fredags var Herr T på disco,vi åt god mat och hade lite fredagsmys,något som även Herr J har anammat ;-)
"-Nu ääääär det fredagsmys!"
Ropar han glatt varje fredag när vi kommer hem :)
Härligt att göra helg så ;-)
Lördagen bestd av att hjälpa A`s syster med lite flytt,handla och sedan kom fina familjen över på middag!
Vi åt gott & god dricka!¨
Har suktat så efter ett glas vitt vin,och äntligen! :)
Min A kan viner han! ;-)

Lilla O fick sin försenade födelsedagspresent av oss,och vår Herr J fick sin av dom!
I söndags åkte killarna iväg och klippte sig,jag söndagstädade och fixade,sen var det kalasdags hemma hos S & hennes barn...
Lika trevligt som alltid! Underbara S <3
Barnen och mammorna hade det lika trevligt,och klockan gick alldeles för fort!

Nattjobb väntade för mig,och idag har jag vilat en stund,städat av lite till!
Sen kom min saknade Anka!!! <3

Som jag har längtat!
Vi drack lite kaffe och sen lunchade vi och handlade några julklappar!
Hämtade hem mina skatter,busade och lagade mat,gjorde läxor och busade lite mer!
Barnen vart så glada av att Anka var här! Deras alldeles egna lektant ;-)
En massa smicker för att få henne att stanna över natten,men hon hade en väldigt viktig nyckelknippe i sitt förvar som var tvungen att återlämnas ;-) Men nästa gång så!

Denna vecka är lika bokad som förra :/
Imorgon är de besök på sjukhuset,onsdag ett annat sjukhusbesök och torsdag ska Herr T & Fröken J till tandläkaren...*Hurra*
Och ja just det,en natt på jobbet väntar mellan tisdag/onsdag också! Haha...
Sen för att icke förglömma HEMMET!

Obligatoriska storstädningen och tvätta upp i tvättkorgen :)


Jag och Anka diskuterade detta med inredning,vrider och vänder på hur de ska bli!
Anka kom med bra förslag,och bestämt blev nog nu ,att barnen byter rum med varandra!
Fröken J byter med Herr T,och därmed så delar Herr T & Herr J rum men i fröken J`s gamla rum då!
Och Fröken J flyttar in i Herr T`s
Vi målar om där bara i någon ljus och fin färg och köper inredning därefter,eller det har jag redan sett ut,men vi tar ett rum i taget!
Och i slutändan har barnen varsitt nytt rum,eller ja killarna får dela såklart.

Nu åker ögonlocken rullgardin,dags att göra kudden sällskap! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: