2011-05-12
 09:19:45

Sommar!! :)

Vilket underbart väder:) Sägs att de ska regna idag,men jag tycker nog mig se att molnen åker förbi :D

Härligt att få plocka fram och köpa en massa fina sommarplagg!! Finns så fina klänningar,t-shirts och shorts,ja de mesta är fint just nu!! ;-)

Har ordnat barnens avslutningskläder,bäst att vara ute i god tid!!

Här har jag inte riktigt haft tid att sitta sista tiden,mycket sjukdomar,jobb,möten & såklart njuta underbara vädret!!
Har haft fint besök av Mamma,syster och bror & så klart min Lilla älskling! Moster`s hjärta <3
Bebismys är aldrig fel!

Fina C har fått sin lilla prins också...Nu börjar bebisarna i omgivningen titta ut:) Kommr bli en härlig sommar med bebismys och påhitt :-)
Jag har semester i slutet av Juli,men jobbar natt hela sommaren så de blir ändå inte alltför mycket vistelse för barnen på fritids/dagmamma,det känns skönt!

Var och klippte mig igår,vad är det man säger? Man får vad man betalar?! vart jättenöjd men ack så dyrt.Åtminstone i mitt tycke!! ;-) 520 kr för en klippning? Gah,vad de sved för min snålhet!!Hehe..
Men kommer nog fortsätta gå till de stället för tjejen där var jätteduktig!

Idag är det möte på jobbet för min del och sen ska jag ordna med en massa papper,sen blir de att hämta små troll lite varstans, Fröken Mini är inne i en underbar ålder,verkligen..Hon ger mig gråa hår!!
Klättrar ÖVERALLT..främst på ryggstöden till sofforna..Hon kan slå sig halvt fördärvat om hon ramlar där,så de är en massa passande nu...Man blir ju lite trött på henne ibland Haha:)

Hade utvecklingssamtal med Fröken J`s fröken i början på veckan!Vilken duktig tjej vi har!Blir så stolt över henne..
Tänk snart börjar hon 1:an,vart tog tiden vägen? Och Herr T börjar 3:an....Förstå TREAN???
Och Herr J går bara ett år till hos dagmamman sen börjar han också skolan....
Vart tog våra små bebisar vägen?

Ja,nej tiden springer iväg...
Denna vecka har varit rätt full av uppbokningar,igår hade Fröken J vårkonsert och sedan fika efter...Duktiga sötisar!! Som sjöng så fint!
Alla hade med sig egen fikakorg och så..Mycket trevligt,trevliga föräldrar och barn!
Fröken J följde med M hem och badade i poolen,så vi fick hem en mycket trött sessa som hade haft de väldigt trevligt!

Jag och A har bokat barnfri resa..Underbart,vi åker om två veckor & de ska bli sååå skönt!
Min mamma kommer upp och tar våra troll & så får vi ro om varandra..Kan behövas i livspusslet,när vi båda jobbar och kalendern är full av annat också...Drömmer mig bort till sovmorgon,strosa han i hand...Äta middag i lugn och ro...Bara vara vi!

Nu måste jag springa,promenerar till jobbet och måste förbi kiosken och handla frimärken först!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: