2011-05-26
 08:34:51

Solen skiner :)

Min lediga dag igår:)
Fick fint besök av två vänner,en med magen i vädret och en med liten bebis:)
Och så söta M såklart!Smurfen;-)

Åt lunch,pratade om allt mellan himmel och jord,blev av med madrass och bäddmadrass till spjälsängen och ett spjälsängskydd,här ska det ju inte bli fler bebisar ;-)
Fick mysa med bebis som snusade i min famn..Luktar så underbart gott och sen så söt att man ville äta upp henne! <3 Och så vart man Tant oxå! Men de gör inget jag är mer än gärna Tant till de små haha!!

Fick skjuts till dagmamman!Man tackar!
Hämtade hem barnen och skulle besöka parken men då började de regna så då ville dom gå in!
Lagade mat,ritade och ja lekte alla möjliga lekar,några duschade igen och så....
Mini somnade utan protester och i tid!Underbart!!

Sen kom A hem med Herr J`s stora kärlek...Rottisen R...En STOR hund må jag säga..Men jäklar vilken pli det är på hunden...
Herr J och ja alla barnen vart väldigt glada imorse när de märkte att vovven var på besök,man kunde väl tro att Mini skulle bli rädd,men icke då!
Hon klappade och gick efter honom hela tiden:)

Och idag då,jag ska jobba,skolbarnen är i skolan och de små ska jag åka och lämna snart..Förbereda middagen och fixa mig och sen åka till jobbet....Ikväll kommer Mamma:)
och imorgon åker vi!!!!Fjärilar i magen..Undrar om jag då kommer få reda på hemligheten som A filurar med?
Jag är mer än nådigt nyfiken hehe....
Men mest av allt ska de bli underbart att få tillbringa ensam tid med min A...
Jag undrar ja om man kommer vilja åka hem sen? ;-)
Mersmak kommer de nog ge tror jag!

Nej,ska dammsuga nu,hunden hårade en aning (kommer nog aldrig kunna skaffa hund själv!)
och skala potatis till gratängen...Och ja en del annat med förresten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: