2011-05-15
 17:08:47

Jobba Jobba och åter jobba :-)

Ja,då var söndagen här! För min del blir det jobb!

I fredags åkte de stora barnen till sin pappa,jag och de små handlade fredagsmys och åt en god middag:)

Lördagen bestod av jobb för mig 13-21, A & barnen hängde med Farmor och sen var de i parken hemma,A gjorde sin underbara lasagne som jag fick njuta av när jag kom hem,har börjat promenera till & från jobbet,skönt och avkopplande!
Igår borde jag egentligen tagit en omväg ;-) Fröken Mini var inte på sitt bästa humör...Hon skrek oavbrutet fram till 23 på kvällen för att hon "bara" fick borsta sina tänder en timme!
Eller ja hon hade gjort de tidigare,men inte velat sova förrän jag kom hem,sen fick hon för sig detta då och sen var cirkusen igång!
När hon väl sedan hade somnat,var de något utanför som lät som att balkongen ramlade ihop som gjorde att hon vaknade..Suck!
Men hon somnade om snabbt och sov till 6...
Tur att A tog henne,jag ska ju jobba tills imorgon bitti kl 7 ...
Själv fick jag sovmorgon till strax efter 9 då jag vaknade av mig själv!

Idag då,A och Herr J har varit på landet hela förmiddagen sen åkte de och hämtade våra stora....Jag & Lill-fia har skrotat hemma,fått en massa gjort!
Nu jobbar jag fram tills söndag eller ja jag har tisdag dag ledigt men då finns de annat på kalendern..Jobbar natt hela veckan och så kväll på helgen och så veckan efter en dag och en kväll och så säkert natt :)

Sen!! Sen åker vi iväg utan barn!!! Underbart!!!


Snart blir de middag,korv stroganoff med ris och sallad,sen måste jag förbi affären och handla frukt & balsam hehe...De glömdes bort under dagen ;-)

Sen ska barnen duscha och Herr T ska läsa sin läxa en sista gång..packa gympapåse och lägga fram kläder för morgondagen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: