2011-05-13
 07:14:47

God Morgon Gråa otursfredag ;-)

Borde det inte vara olagligt att vara såhär trött som mamma? Eller ja som vilken person somhelst?
Lill-fia`s nattning drog ut på tiden igår och då somnade jag med henne,och ja en timme`s sömn gör mycket för sen kunde jag inte somna om :S

Somnade väl vid strax innan två och sedan upp vid 6 :( A skulle iväg och serva bilen så då fick jag vackert kliva upp för att han skulle åka,annars hade jag kunnat lega och dragit en stund!

De stora barnen har studiedag men de små ska till dagmamman!
Idag kommer containern så jag ska kasta min lilla rensningshög :D Äntligen!!

De stora barnen ska till sin pappa antar jag!

Imorgon jobbar jag 13-21 och sen natten sön-måndag,ledig måndag och tisdag dag sen jobbar jag natt till fredag morgon,ledig fredag men jobbar helgen igen men bara korta pass!
Fullt upp med andra ord :)

Och helgen efter det sen kommer Mamma & mina syskon upp och tar barnen medans jag & mannen i mitt liv åker iväg på en weekend på tumanhand på SPA i Trosa...Har bara hört gått om det,och vi vart rekommenderade det av M :) Bastu,bubbelpool,massage & ansiktsbehandling,4-rätters middag och svite sedan en härligt hotellfrukost!!Kan det bli bättre?? Dessutom utan barn,vi kan vara S&A :D Jag längtar längtar massor!!


Igår hade jag möte på jobbet,ett väldigt givande möte :) Älskar mitt jobb och trivs otroligt bra där...
Härliga boende och arbetskamrater:)
Ordnade med en massa papper,ändrade inkomstuppgifter etc etc...

Hämtade barn,lekte i parken,tog en snabbfika med grannen & sådant !

Men Lill-fia,hon är ett ämne för sig,jag tror en tidig 2-års trots börjar smyga sig på hehe...Hon blir så arg att hon hoppar på stället och skriker när hon inte får som hon vill...Och detta klättrande!!!!Jag blir tokig!!!På riktigt...Hon är värre än skrållan att hitta på hyss...Busungen!!


Nej,barnen ska få frukost nu när alla stigit upp och sen ska jag lämna de små och sätta igång med dagens projekt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: