2011-05-23
 08:28:36

Äntligen Ledig!!

Så var denna veckas hästpass klart:)
har jobbat nästintill nonstop sedan förra lördagen!

Helgen bestod även den av jobb,Fröken J var på kalas i lördags och eftersom veckan bestått av nattjobb och jag har hämtat sent fick presenten inhandlas i sista sekund..
De vart en uppgradering av barnens garderober också:) Klänningar,tights,t-shirts,jeansshorts,ankelstrumpor i glada färger,ballerinaskor m.m
Härliga färger på barnavdelningarna nu!!
Till födelsedagsbarnet köpte vi Petshop,trilling samling!
Står fortfarande kvar med frågan som jag inte får grepp om,hur mycket pengar lägger man på en födelsedagspresent,då menar jag klasskompis/dagiskompis??
Får nog fortsätta undra och tills dess köpa de som vi tycker passar/önskar :D

Idag är de underbart att vara ledig,ska bara stöka hemma i myskläder!
Imorgon väntas jobb igen och ett långt pass dessutom..
Men hoppas att veckan gå fort tills fredag:)De ska bli skönt!
Betala räkningar ska jag göra,de få som inte är betalda redan och ringa banken om möte!:)

De finns visst en del att göra,men de är skönt att bara vara hemma i lugn och ro...Kroppen är lite mör om man säger så haha!

Har jobbat med underbara K i helgen,en fantastisk människa,så jobbpasset flyger iväg för att vi alltid har en massa att prata om!! Underbara Fina!!

Ska nog sätta fart här,bädda rent måste jag göra för de orkade jag inte göra igår!

A och barnen har haft en trevlig helg iallefall,de har varit ute mest hela tiden förutom vid lunchen..tur med vädret har de haft!
En Latte till och sen sätta fart!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: