2011-06-08
 10:37:15

Oväder...

Det sägs att de ska komma ett oväder hit,vet att de passerade min mamma`s hem igår...Blixtar och åska i massor!
Regnar gör det ju men inte kan man kalla detta ett oväder ;-)

Har städat av härhemma,dammsugit och torkat golv,skurat av toa&badrum & så köket såklart!
Sommaren är bra många sätt men inte får de vara rent länge iallefall:-)

Har suttit med kalendern och planerat,skickat iväg en massa viktiga mail etc etc,skönt att boka av det...
Ringt om försäkringar & så också!
Ska ner förbi centrum en snabbis och byta Herr T`s skor,till en strl större..Hoppas de finns kvar i hans strl!
Fanns inte många fina alls att välja på!
Först måste jag förbi affären och handla lite...

Igår var Fröken J´s vän M här,de önskade våfflor och så fick de bli!De leker så bra ihop dom tjejerna!
Mini fick prickar som liknade vattkoppor,trodde på det ,men imorse var de borta!Skönt!
Vet inte om jag vill ha dom just nu,vattkoppor och den kvava värmen är inge bra kombo ;-)

Vardagslunk och snart dags för sommarlov,men vi jobbar fram tills sista veckan i juli,sen semester i två veckor..Men barnen har de bra ändå,eftersom jag jobbar natt blir de inte särklit många dagar hos dagmamma/fritids...Jobbar en del helgnätter också,skönt att kunna lösa det på så sätt...
Funderar på semestern och vad vi ska göra?
Öland?Danmark?Skåne & deras nöjespark?Kolmården?
Kan tänka mig att vi drar iväg en vecka,förbi öland och skåne och kanske avslutar med Gbg & Liseberg?
Sen vill vi nog strosa hemma & göra dags utflykter...
Jag och barnen kommer ju kunna åka iväg under de dagar jag är ledig!
Tänkte nån liten båtresa,K`s land förhoppningsvis,Grönan..Furuvik funderade jag & E på,och sova kvar där en natt:)
Blir nog bra!
Stranden med god picknick och en massa bad är ju heller inte fel:)

tiden rinner iväg ser jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: