2011-06-01
 11:32:48

Men vad gör du nu?

Trevliga Onsdag:)
Regnet stod som spö i backen imorse & de blixtrade och dundrade...Kan tycka att de är lite mysigt!
Barnen & A gav sig iväg till sitt och jag har städat och fixat här som vanligt...
"Du städar hela tiden...Man kan inte städa hela tiden!!!" Så säger A för det mesta...

Men inte kan jag vara ensam om detta heller?Jag klarar inte när det är stökigt och så!!
Det går bara inte!
Det bästa som finns är när det doftar nystädat och nytvätta...De är som ett rus för själen:-)
Sen gäller de med 4 barn att hålla efter...De är inte precis pedanta som mor sin ;-)
Så de har jag sysselsatt mig med och nu snart dags för lunch..

har bockat av lite mer på görolistan,de är mycket nu inför skolavslutningar och så:)


Lever på ruset ifrån helgen:) Vi hade de så underbart bra!!Jättegod mat,ett fantastiskt rum,såå fint!!Så man ville knappt lämna rummet..bastade med god dricka och en bricka full med massa mumsigt...gick runt och tittade i trosa,vid kanalen och så!
Men de bästa var förutom att vi fick vara ensamma med varandra:-D RINGEN som A överasskade med!
Förlovade är vi sen länge men inget riktigt frieri ;-)
Kan man kalla oss gammalmodiga?Men ett frieri tillhör,så de var hans överasskning därav två ringar på mitt finger hihi!! den är såå fin!!
Sedan log jag ännu mer resten av den kvällen och ja fortfarande:)

Vi kände redan när vi skulle åka hem,att hit vill vi åka tillbaka SNART!! Men då prova en av de andra sviterna...Bara rummet är en upplevelse!!


Ska laga lite mat och sen duscha!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: