2011-06-07
 08:31:42

Fotspår & Lycka....

Ordnat kaos,så kan man nog bäst beskriva denna morgon,den första morgonen efter långledigt och dags att kasta sig in i vardagen igen ;-)
Barn som ska äta frukost,klä sig,smörjas in,fruktburkar(Fyllda med smaskiga jordgubbar:-) )
Gympapåsar,extrakläder!
De är nästan alltid härligt med mornar hihi!

Bäst av allt är nog de märkbara lugnet som lägger sig när familjen gett sig iväg...Andas in tystnaden,tills man öppnar ögonen vill säga och ser vad tornadon alias barnen lämnat efter sig HAHAHA.

Då vet man att man lever ;-)
Leksaker,brödsmulor & youghurtfläckar...Tandkräm i handfatet...Jo minsann visst bor de fyra knoddar här!:)
Jag har nog att göra denna förmiddag också...
Trots att de retar mig så kan jag se de vackra i det...Jag skulle inte vilja ha de på något annat sätt...
Se spåren efter de som äger mitt hjärta...Ja t.o.m bokstavligt! har små fotspår på golvet efter sandiga barnfötter..
Jag är pedant men på sommaren får man lägga de lite åt sidan annars får jag städa ihjäl mig!!
Dessutom hänger jag hellre ute än med snabeldraken inne :D

Igår var vi hos E & hennes familj..barnen plaskade i en lite pool,väldigt nöjda:) Spenderade många timmar med att göra allt mellan himmel & jord...
Gjorde enkel middag,plättar!Sen fick barnen hoppa i duschen & klippa naglar m.m...
Jag & Älskling åt sallad & tittade på en jättebra film....
Har fått så in i norden många myggbett när vi var på landet i helgen..Har minst 25 st bara på benen...
De kliar så man blir tokig men nu har jag kliat sådant att benen ser ut som två stora blåmärken...
Smörjde in för att slippa en natt med kliande & idag känns de äntligen bättre!

Nu i veckan har Fröken J avslutning...Sen nästa vecka slutar Herr T...
Jag jobbar natt hela helgen!
Fullt upp med andra ord,ska baka & fixa...Grillning efter Fröken J`s avslutning,jomen nog finns de sysselsättning även denna vecka!
Idag följer en vän till Fröken J med hem,så idag har man 5 barn hemma!Härligt!

Nej,ska sätta fart härhemma!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: