2011-06-09
 22:06:21

Barn!

Sjutton vilken värme!Kvavt som sjutton..Men inte klaga! ;)

Vi tillbringade ett par timmar ute efter att jag hämtat barnen..
Med en huvudvärk från jag vet inte var,var det en kamp ska jag säga..de "mullrar" i huvudet konstant..
Och vid minsta ljud blir de sju resor värre!
Kan nog inte kalla de huvudvärk för detta är något annat,märkligt!

Fick tråkiga besked,min mormor`s syster har cancer i hela kroppen och även levern är drabbad..
6 månader kvar,men man får ta en månad i taget!Hemskt!
Och de sägs att de inte är ärftligt?
de tror jag så mycket jag vill på!


Till trevligare saker,Imorgon har vår fina fröken J avslutning!
Tänk! Efter sommaren så börjar hon 1:an,hon ser redan fram emot skolstarten,när ny skolväska,pennskrin,kläder & så ska inhandlas...Fina fina sessa <3

Idag har de dock testat de flesta gränser på eftermiddagen,undrar om de fick en släng av värmeslag? ;)
Fick bli arg,men sen pratade vi ut,kramades & så förklarade jag och de fick säga hur de kände...

Sen flöt resten av eftermiddagen & kvällen på bra igen :)
Duschade barnen,kvällsfikade lite & så...
A är iväg på affärsmiddag...
Så jag har hela soffan för mig själv hihi!

Ska hoppa in i duschen,blir en tidig kväll,ska ju jobba natt hela helgen med minus på sömnkontot..

Först göra ett par klick på nätet ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: