2011-07-13
 17:17:33

Vi drar ett streck...

Den här dagen kan vi dra ett streck över,har inte varit i toppform alls ...
Men sådana dagar kommer också!

Vi har lekt en massa ute,med balkongen dörren på vid gavel fick Herr J fortsätta leka medans Lilla fröken ville in,de var vila hon ville...
Så hon tog en powernap och jag ojjade mig över vilken tid Lilla Fröken skulle behaga somna ikväll då :S

Men men sommaren är bara en gång om året,och just nu är vi lediga!har jag sagt att jag vill ha semester??
Att jag längtar tills vi kan spendera dagarna tillsammans <3


Ska vara en lat mamma idag också ;-) Inga hemmagjorda köttbullar här inte,de får bli mamma scan & pasta skruvar med en sallad...
Vart sjutton tog min energi vägen,musten gick ur mig totalt!

Lilla fröken sysslesätter sig med att skapa oreda i vårt plastburk/skål skåp!
Hon vill inte gå ut igen,de har hon svarat bestämt nej på!
Har gjort goda försök att locka med henne ut men då skriker hon i högan sky " Viiiiiill Iiiiiiiinte!!!!"
Låt de gå då..
Maten är ändå klar snart och trollungarna ska in och sedan stoppas i duschen i vanlig ordning!

Jag ska dammsuga och skura golv,barnen skall få ta reda på oredan i sina rum som skapades på morgonen...
Herr J har bilar så man knappt ser ngn golvyta,har alltid sagt att de barnet har alldeles för många bilar ;-)

I vanliga fall att de inte fått sett ut så innan vi går ut,men somsagt idag är jag tom på energi och ork så de fick gå för denna gång!

Imorgon kommer i allefall fina C & hennes troll!
De ser vi framemot,lill-trollet har jag inte ens hunnit träffat,men de ligger en mys present här och väntar på honom!

Och idag föddes en nära vän`s lilla prinsessa <3
Nu ploppar det bebisar minsann!En massa bebismys med andra ord,och inte ett dugg bebissjuk blir jag faktiskt!!
Jag har gjort mitt,de känner jag verkligen,men att låna andras för en stund och sedan kunna lämna tillbaka,det är bara mysigt :)

Suger på karamellen ang att inhandla två nya fina fina filtar...Underbart fina filtar bör tilläggas,att de är på rea gör saken bara bättre:)
Men jag är som jag är..velig till tusen och sen när jag ska göra slag i saken så är de slut,eller så väljer jag att inte köpa och så ångrar jag mig i efterhand och då är de också såklart slut...
Vilket problem va?

Nu är nog pastan klar och burkskåpet är också klart...i total oordning...

Hoppas på en mamma fylld av energi tills imorgon..för den här mamman kan man pensionera i annat fall hehe ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: