2011-07-12
 08:04:44

Ordning,bilskola och plask i pool :)

Vi var ute i parken en stund igår,men barnen vart rätt fort uttråkade så de var bara att hitta på ågot annat fort,hade en liten picknick och sen tog våra minsta en powernap i famnen hos mig medans de våra stora fortsatte leka ute...
Gick över till Farmor&Farfar,köpte med middag :)
Barnen badade,lekte vattekrig,lekte i parken,cyklade m.m och så åt vi tillsammans:)
Kom hem vi d strax innan 20 och då var de flesta barn här på gården ute och lekte så vi stannade ute ett tag till...
De leker någon slags bollkull i klätterställningen :D Ser väldigt roligt ut ;-)
Lockande att vara med hehe!

Idag är det körlektion,så snälla Farmor kommer hit och är med barnen,ska se om jag hinner smita förbi och köpa en present till lilla prinsen som kom för ett tag sen,han & hans mamma & storasyster kommer hit imorgon :) Åhh bebismys! <3

Sen ger vi nog oss iväg och badar :)

Tänkte passa på att städa av här nu på morgonen och så!
Hemmet prioriteras sist,men nu är de slut med det...Jag vill ha rent rent:)

Nu kurrar barnens magar,dags för frukost!!

A <3 Du är den finaste jag vet och jag älskar dig så att det gör ont <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: